Sky Sports apologises to West Ham after club's co-owners complained over coverage

3 February 2020

DD
Photo: Getty Images West Ham lost £28.2 million last year, the club's financial accounts revealed last week, while their wages rose 27 per cent and amortisation increased by 40 per cent. Pictured is co-owners David Sullivan (left) and David Gold (Right).

The host of Sky Sports' Sunday Supplement programme has apologised on air after West Ham's co-owners threatened legal action last week.

On last Sunday's programme, guests questioned the co-owners' financial stewardship of the club.

Emil Gjerding Nielson nielson@offthepitch.com

Sky Sports issued an on-air apology to West Ham's co-owners on Sunday after they threatened the channel with legal action earlier in the week for questioning their financial stewardship of the club.

After guests on the Sunday Supplement criticised their ability to run the club, the club's co-owners, David Sullivan and David Gold, demanded an apology from Sky Sports, including for what they claim were inaccurate assertions, with one comment referring to the pair having their "hands in the till."

Do you want to read this article?

Get instant access by signing up for a 7-day free trial

No credit card, no commitments and it will expire automatically.

You will receive a link that activates your trial in an email.